czwartek, 16 marca 2017

Mixed Media Layout

Witajcie,
tu Lisa. Dziś mam przyjemność publikować mój pierwszy post dla SnipArtu. Jestem niezmiernie wdzięczna móc być częscią tego cudownego zespołu projektowego. Przygotowałam dla Was mix mediowe LO w kolorach ziemi.

Tło wykonałam z pomocą gesso, mgiełek i płatków miki.
Ceglaną tekturkę spsikałam złotą i brązową mgiełką.
Natomiast napis Love this moment pomalowałam białym gesso.
Dodałam również prawdziwe maleńkie kamyki, brązowy piasek i odrobinę mikrokoralików jako dekoracji

Hi!
Lisa here, with my first post for SnipArt and I'm so thankful for beeing part of this wonderful design team.  I've made a mixed media layout today in some "earthy" colors.

Background is made with some gesso, mists and mica flakes. 
The Brick Wall Chipboard is sprayed with Gold and Brown mist. 

The sentiment "Love this moment" is colored with White Gesso. 
There are actually real small stones, brown sand and some microbeads as decorations.







Użyłam / Products used: 




Ściskam / Hugs Lisa

1 komentarz: