wtorek, 1 marca 2016

Kurs na kartkę o ciekawym kształcie

Cześć!

Kartki to jedna z najpopularniejszych i najczęściej powstających form. Dziś chciałabym podpowiedzieć Wam jak stworzyć kartkę o mniej tradycyjnym kształcie.
Zrobienie bazy do takiej kartki zajmuje tylko kilka chwil, a taka forma daje zupełnie inne możliwości.


Aby wykonać kartkę potrzebujemy arkusz papieru, który u mnie docięłam do formatu 15 x 27 cm

Następnie robię linie zagięcia kolejno na szerokości 7 i 17cm


Następnie na łączeniu mniejszej (7cm) i większej (10cm) części przykładam wykrojnik i przyklejam go sobie tymczasowo za pomocą taśmy. Ja używam w tym celu washi tape ale równie dobrze sprawdzi się tu taśma malarska


Kiedy wykrojnik mam już przyklejony do papieru wsadzam tą układankę do maszynki.
Bardzo ważne aby górna płytka przykrywała papier tylko do linii zagięcia.


Wycinamy :)
Poniżej efekt jaki powinniśmy uzyskać.


Teraz już zostało tylko ozdobić naszą kartkę!
U mnie tym razem powstała bałagarniarska kartka dla mężczyzny.




Jak podoba się Wam taka forma?

W pracy wykorzystałam:
mechaniczne serce Ornament "Dream Love" - 2szt.

Choco

1 komentarz: