wtorek, 3 listopada 2015

KURS na szybką kartkę świąteczną :)

Hej :)
Pewnie każdy z Was ma czasem taki moment, że nagle okazuje się, że w natłoku świątecznych obowiązków zapomniał przygotować kartkę dla kogoś bliskiego i w pędzie, na ostatnią chwilę dzieją się różne rzeczy.
Ja chciałam Wam pokazać mój kursik na taką szybką kartkę "na ostatnią chwilę", wcale nie w stylu clean&simple :)
Zwykle w tym wypadku używam papierów, których już gdzieś kiedyś używałam, fragmentów, które zostały po przygotowywaniu poprzednich kartek o podobnej tematyce :)




Zwykle też przygotowuje sobie nieco więcej dodatków niż jest do kartki potrzebne, ale lubię mieć wybór z czego będę korzystać :) 




Na początku wyjmuję dwa kawałki papieru, jeden o wymiarach 12.5 x 12.5 i drugi nieco większy niż połowa mojej kartki. Mniejszy kawałek naklejam na większy kosteczkami 3d :) 


Kolejną warstwę przyklejam tak, by nieco wystawała za moją bazę, również używając kosteczek 3d w miejscu gdzie mniejszego kawałka papieru nie ma, a na niego klejem - żeby było mniej więcej równo :) 


Następnie naklejam pierwszą dekorację - wybrałam śnieżynkę - w warstwowej bałaganiarskiej kartce wiele jest dozwolone, no i chcemy aby było bogato :) 


Kolejne 3 paski przyklejam kosteczkami 3d. Pionowy w okolicy środka kartki, dwa mniejsze poziomo, tak by wystawały :) 


I aby wiele się nie zastanawiać nad tym co dalej z naszą kompozycją można użyć karty :) Moim zdaniem w momencie kiedy nam się spieszy jest to idealne wyjście z sytuacji. 


Czas na dodatki! Renifer moim zdaniem pięknie wkomponował się w miejscu naszego wystającego poza bazę paska :) 


a gwiazdki dodały nieco pazura oraz zapełniły nam puste miejsca na naszej pracy - polecam, gwiazdki i serduszka są dobre na wszystko! 


Aby jeszcze trochę urozmaicić pracę dodałam listki wycięte z papieru :) 


Na sam koniec, jeśli lubicie bałagan, pozostaje nam pochlapanie naszej pracy! :) 
Wykorzystałam do tego mgiełkę w kolorze błękitnym :) 


I tak oto powstała nasza świąteczna, bałaganiarska kartka "na ostatnią chwilę" :) Mam nadzieję, że Wam się podoba :) 

W swojej pracy użyłam: 

Renifery - MAŁE - 2szt.       Śnieżynka #2 - 1szt. 

Pozdrawiam Was serdecznie! : ) 

DT SNIPART

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz